WebTomorrow is about transition.
The digital impact on our economy & society.
June 8 & 9 2017 - Expo Ghent

Nieuw buzzword in marketing town: User Onboarding. Wat jij ermee kan doen:

Eén van de nieuwste verschijningen aan het marketingfirmament is User Onboarding. Is dit het zoveelste buzzword? Of zit er meer achter? Wat kan het voor jouw marketing en bedrijf betekenen? In ieder geval is het een razend belangrijk begrip binnen de vele Silicon Valley start-ups. Binnenkort vertelt Radica Raeves, Australische User Onboarding-specialiste er alles over op WebTomorrow 2017, maar wij lichten nu al een tipje van de sluier op

Read more →

Dit kunnen de 4 WebTomorrow thema’s voor jou betekenen

Stel je voor dat je de wereld van morgen kan zien, begrijpen en mee-maken. Zouden we ons dan beter kunnen voorbereiden op wat komen gaat? De laatste jaren heeft technologie onszelf, hoe we leven en werken drastisch veranderd. Om die toekomst beter in te schatten en strategisch voordeel te behalen organiseren we jaarlijks WebTomorrow. Vanaf dit jaar een 2-daags top event waar we als Bloovi beloven de toekomst kan zien, begrijpen en mee-maken.

Read more →

Update: Dit is het Programma van WebTomorrow 2017!

Sinds enkele minuten staat het WebTomorrow 2017 programma online! 2 dagen lang zullen visionairs, ondernemers en internationaal vermaarde sprekers relevante verhalen met nieuwe denkbeelden brengen. Deze zullen veranderen
hoe jij naar de wereld kijkt. En ze vertellen wat de trends zijn en waar de opportuniteiten liggen om mee de economische en maatschappelijke transitie te creëren.

Read more →

3 things CMO’s indicate they should be focussing on in the next 2 years

If we could see the future, marketing would be a heck of a lot easier. Imagine knowing which online channels your prospective customers would be hanging out on a year or two from now; or knowing what types of content those prospective customers would be consuming. Armed with these future insights, you could spend less time trying to understand your target audience and more time engaging that audience.

Read more →

Een immigrant zonder bezittingen: nu ondernemer die raketten naar de maan stuurt

Neil Armstrong en Buzz Aldrin werden in één klap wereldberoemd toen ze op 21 juli 1969 als eersten voet zetten op het maanoppervlak. Na de eerste maanlanding waren er nog tien astronauten die die eer mochten delen. Maar sinds 1972  heeft geen ziel het maanoppervlak van dichtbij gezien. Het werd stil rond ruimtemissies richting de maan. Bijzonder stil. Tot nu.

Read more →

Neem deel aan de Social Ambassador Contest van WebTomorrow & Win!

Naar de aanloop van de 3de editie van WebTomorrow organiseren we ook dit jaar een Social Ambassador Contest. Daarvoor slaan we opnieuw de handen in elkaar met Social Seeder. Vorig jaar namen zo’n 25 ambassadors deel aan de wedstrijd. De 5 meest invloedrijke deelnemers ontvingen enkele leuke prijzen. Dit jaar doen we er nog een schepje bovenop! Wil jij deelnemen aan de editie van 2017? Schrijf je nu in!

Read more →

Deze ondernemer wil mijnbouw op de maan realiseren én hij komt naar WebTomorrow

Doet Naveen Jain niet meteen een belletje rinkelen bij jou? Wel, zijn naam en faam is op internationaal niveau - waaronder de Singularity University en Silicon Valley - alvast ongezien.  Lees even mee waarom je deze unieke ondernemer aan het werk moet zien én horen!  “Het is één van de meest inspirerende ondernemers die ik ooit al bezig zag” is alvast een quote die steeds als reactie komt na Naveen’s talks.

Read more →

De eerste van 50 WebTomorrow-sprekers zijn bekend!

Ze zullen nieuwe denkbeelden onthullen, vertellen waar toekomstige trends en opportuniteiten liggen en de impact tonen van de razendsnelle veranderingen. Veranderingen die een nieuwe invulling geven aan marketing, samenleving, ondernemerschap en disruptie & transformatie. Binnen deze 4 topics halen we momenteel de beste sprekers, visionairs en ondernemers binnen. Vandaag kondigen we met veel trots de eerste namen aan!

Read more →

Bloovi pakt uit met een nog grootser WebTomorrow 2017!

Vorig jaar is WebTomorrow met 1300 bezoekers geëxplodeerd tot het ontmoetingsmoment voor iedereen die actief is binnen de digital scene. De meeste gestelde vraag moet dan geweest zijn: “Waarom is dit geen 2-daagse event?” Dus: WebTomorrow 2017 wordt een groots en ongezien 2-daagse event voor de digitale sector in België.

Read more →

The WebTomorrow 2016 Presentations

Plenty of speakers have shared their work, insights and knowledge. Some of them wanted to share their presentations with you. You can slide through all of them on the right side of the embedded Slideshare tool.

Read more →

De 3 inzichten van een dag vol inspiratie: dit was WebTomorrow 2016

WebTomorrow 2016 is achter de rug. Het was een dag gevuld met interessante talks, panelgesprekken, networking opportuniteiten en lekkere hapjes en drankjes, maar vooral: kennis en inspiratie. The Impact of Digital is not near, it's here. Wij trokken van sessie tot sessie en zetten onze 3 sleutelelementen op een rijtje:

Read more →