WebTomorrow is about transition.
The digital impact on our economy & society.
June 8 & 9 2017 - Expo Ghent

Laatste kans: de laatste 4 dagen Super Early Bird met €100 korting

Met nog maar 73 dagen en ondertussen al meer dan 700 bezoekers belooft WebTomorrow 2017 de grootste editie ooit te worden! Meer dan 35 internationale sprekers op het podium, 75+ partners en een sterk tweedaags programma. Geen wonder dat het zo snel gaat! Profiteer nog tot nu vrijdag 31 maart van de Super Early Bird actie: de laatste 100 tickets met 100 euro korting.

Read more →

Waarom erbij zijn als marketeer?

WebTomorrow 2017 wordt de grootste conferentie in België omtrent transitie, de digitale toekomst en de impact op onze samenleving en maatschappij. Ontdek hier waarom erbij zijn als marketer voor jou interessant is:

Read more →

Hoe belandde Salesforce in de wereldwijde top 10 van bedrijven om voor te werken, dankzij de Spirit of Ohana?

Voor de achtste keer op een rij staat Salesforce in de wereldranking van ‘100 beste bedrijven om voor te werken’. Deze keer staan ze zelfs op plaats 8, boven bedrijven zoals SAS (14e) en Qualcomm (17e). Waaraan hebben ze dit succes te danken en wat heeft de spirit van Ohana ermee te maken? We vroegen het aan Carmina Coenen, Senior Manager Solution Engineering bij Salesforce en één van de 30+ sprekers op WebTomorrow. Als extra kregen we ook 4 gouden tips mee.

Read more →

Tom De Bruyne “Let’s fill the gap between branding & conversion with a seduction camp!”

There’s a fierce debate going on between the branding camp and the conversion camp. You could almost call it a fight between tribes. The branding camp says that the conversion camp hasn’t got a single clue about brands. The conversion camp says it makes no sense at all to still be working in such a dumb and incredibly old-fashioned way. Both camps are right, yet the question is whether being right gets us where we all want to be.

Read more →

“When it comes to website management, trusting your gut is the last thing you should do.”

Vandaag is het Saint Patrick’s Day, dé nationale feestdag in Ierland, Noord-Ierland, Montserrat en de Canadese provincies Newfoundland en Labrador. Ter gelegenheid van deze feestdag, nemen we even de tijd om een spreker in de kijker te zetten. Gerry McGovern, auteur en oprichter en CEO van Customer Carewords, is werelds nummer één wanneer we hebben over kennis met betrekking tot customer-focus websites, of hoe bedrijven hun websites klantvriendelijker kunnen maken.

Read more →

Want to Be a Better Designer or Marketer? Travel.

A speaker with a mission. That’s Austin Knight. The mission led to hard choices and a great personal story. Last year Austin Knight (US) made a decision which had a huge impact on his life. He moved from the United States to Brazil, started speaking and started remote working at Hubspot. It already made him lots more creative and so better in his job. Do you want to know what you should in order to become a better designer or marketer? Read along :)

Read more →

Onze bezoekers aan het woord: dit is waarom zij naar WebTomorrow komen!

Reeds 600 deelnemers schreven zich in voor WebTomorrow. De vaart zit er stevig in. Als het zo doorgaat ziet het ernaar uit dat we dit jaar afstevenen op een recordeditie. Daar zijn we enorm blij om! Op 8 en 9 juni verwachten we meer dan 1500 bezoekers. Allemaal op zoek naar nieuwe ideeën, inspiratie en het ontmoeten van waardevolle nieuwe connecties. Maar WebTomorrow wordt dit jaar ook zoveel meer dan dat.

Read more →

Leading ladies aan het woord

Ter gelegenheid van de “International Women’s day” zetten we vandaag enkele straffe madammen in de kijker!  Ieder jaar opnieuw gaan we voor WebTomorrow op zoek naar boeiende verhalen, sterke persoonlijkheden en succesvolle visionairs. Een extra moeilijkheid waar we ieder jaar met te kampen hebben, is om vrouwen te vinden die hun verhaal kunnen brengen op het event. Dit jaar viel die oefening goed mee, we kwamen spontaan met 7 straffe vrouwen op de shortlist te staan. Zij komen op WebTomorrow hun ervaringen en inzichten in de digitale wereld met ons delen.

Read more →

Dé 3 dingen die je als leider van nu maar beter doet, volgens FOD topman Frank Van Massenhove.

Frank Van Massenhove is wellicht de meest bekende overheidsmanager met een missie. Dankzij hem werd de FOD Sociale Zekerheid omgevormd tot dé organisatie waar ook veel privébedrijven inspiratie in zoeken en vinden. Tien jaar geleden werd hij uitgeroepen tot ‘Overheidsmanager van het Jaar’ en vandaag leidt hij een federale overheidsdienst met opvallend veel gelukkige ambtenaren.

Read more →

België heeft echte leiders te kort - onderzoek

Een maand geleden kwamen we in gesprek met Frank Van Massenhove. Onder zijn leiding werd de FOD Sociale Zekerheid omgevormd tot een voorbeeldorganisatie waar ook veel privébedrijven inspiratie in zoeken en vinden. Hij predikt dat België te weinig échte leiders heeft, voor ons hét signaal om dat eens te onderzoeken of zijn stelling steek houdt.

Read more →

De tijd dat Google hét vertrekpunt was van het internet is voorbij. Wat merken eruit kunnen leren:

Is het einde is nabij voor de bedrijven die het vooral moeten hebben van de instroom aan traffic via Google? Mensen laten zoekmachines meer en meer voor wat ze zijn en surfen rechtstreeks naar hun favoriete websites. Zo stelt Gerry McGovern gebaseerd op een onderzoek dat zich herhaalde in 2014, 2015 en 2016. De resultaten spreken voor zich. Maar heel wat bedrijven passen hun strategie niet aan. Meer weten? Op  WebTomorrow 2017  zal ik onthullen wat merken dan wél moeten doen om hun producten in de markt te zetten in 2018 en beyond. Dé vraag die heel veel mensen me stellen: is Google's model afgeschreven? Tijd om eens in de cijfers te duiken en te kijken wat er precies aan de hand is:

Read more →

Nieuw buzzword in marketing town: User Onboarding. Wat jij ermee kan doen:

Eén van de nieuwste verschijningen aan het marketingfirmament is User Onboarding. Is dit het zoveelste buzzword? Of zit er meer achter? Wat kan het voor jouw marketing en bedrijf betekenen? In ieder geval is het een razend belangrijk begrip binnen de vele Silicon Valley start-ups. Binnenkort vertelt Radica Raeves, Australische User Onboarding-specialiste er alles over op WebTomorrow 2017, maar wij lichten nu al een tipje van de sluier op

Read more →

Dit kunnen de 4 WebTomorrow thema’s voor jou betekenen

Stel je voor dat je de wereld van morgen kan zien, begrijpen en mee-maken. Zouden we ons dan beter kunnen voorbereiden op wat komen gaat? De laatste jaren heeft technologie onszelf, hoe we leven en werken drastisch veranderd. Om die toekomst beter in te schatten en strategisch voordeel te behalen organiseren we jaarlijks WebTomorrow. Vanaf dit jaar een 2-daags top event waar we als Bloovi beloven de toekomst kan zien, begrijpen en mee-maken.

Read more →

Update: Dit is het Programma van WebTomorrow 2017!

Sinds enkele minuten staat het WebTomorrow 2017 programma online! 2 dagen lang zullen visionairs, ondernemers en internationaal vermaarde sprekers relevante verhalen met nieuwe denkbeelden brengen. Deze zullen veranderen
hoe jij naar de wereld kijkt. En ze vertellen wat de trends zijn en waar de opportuniteiten liggen om mee de economische en maatschappelijke transitie te creëren.

Read more →

WebTomorrow est de retour - plus grand et mieux

Avec une audience de plus de 1500 visiteurs, WebTomorrow est devenu l’événement le plus grand et le plus influent de la Belgique. C’est l’événement de l’année pour les professionnels digitaux. Pendant deux jours de conférence des visionairs, entrepreneurs et des experts reconnus au niveau international partageront leurs idées et visions dans 4 domaines: marketing, société, esprit d’entreprise et innovation.

Read more →

3 things CMO’s indicate they should be focussing on in the next 2 years

If we could see the future, marketing would be a heck of a lot easier. Imagine knowing which online channels your prospective customers would be hanging out on a year or two from now; or knowing what types of content those prospective customers would be consuming. Armed with these future insights, you could spend less time trying to understand your target audience and more time engaging that audience.

Read more →

Een immigrant zonder bezittingen: nu ondernemer die raketten naar de maan stuurt

Neil Armstrong en Buzz Aldrin werden in één klap wereldberoemd toen ze op 21 juli 1969 als eersten voet zetten op het maanoppervlak. Na de eerste maanlanding waren er nog tien astronauten die die eer mochten delen. Maar sinds 1972  heeft geen ziel het maanoppervlak van dichtbij gezien. Het werd stil rond ruimtemissies richting de maan. Bijzonder stil. Tot nu.

Read more →

Neem deel aan de Social Ambassador Contest van WebTomorrow & Win!

Naar de aanloop van de 3de editie van WebTomorrow organiseren we ook dit jaar een Social Ambassador Contest. Daarvoor slaan we opnieuw de handen in elkaar met Social Seeder. Vorig jaar namen zo’n 25 ambassadors deel aan de wedstrijd. De 5 meest invloedrijke deelnemers ontvingen enkele leuke prijzen. Dit jaar doen we er nog een schepje bovenop! Wil jij deelnemen aan de editie van 2017? Schrijf je nu in!

Read more →

Deze ondernemer wil mijnbouw op de maan realiseren én hij komt naar WebTomorrow

Doet Naveen Jain niet meteen een belletje rinkelen bij jou? Wel, zijn naam en faam is op internationaal niveau - waaronder de Singularity University en Silicon Valley - alvast ongezien.  Lees even mee waarom je deze unieke ondernemer aan het werk moet zien én horen!  “Het is één van de meest inspirerende ondernemers die ik ooit al bezig zag” is alvast een quote die steeds als reactie komt na Naveen’s talks.

Read more →

De eerste van 50 WebTomorrow-sprekers zijn bekend!

Ze zullen nieuwe denkbeelden onthullen, vertellen waar toekomstige trends en opportuniteiten liggen en de impact tonen van de razendsnelle veranderingen. Veranderingen die een nieuwe invulling geven aan marketing, samenleving, ondernemerschap en disruptie & transformatie. Binnen deze 4 topics halen we momenteel de beste sprekers, visionairs en ondernemers binnen. Vandaag kondigen we met veel trots de eerste namen aan!

Read more →

Bloovi pakt uit met een nog grootser WebTomorrow 2017!

Vorig jaar is WebTomorrow met 1300 bezoekers geëxplodeerd tot het ontmoetingsmoment voor iedereen die actief is binnen de digital scene. De meeste gestelde vraag moet dan geweest zijn: “Waarom is dit geen 2-daagse event?” Dus: WebTomorrow 2017 wordt een groots en ongezien 2-daagse event voor de digitale sector in België.

Read more →

The WebTomorrow 2016 Presentations

Plenty of speakers have shared their work, insights and knowledge. Some of them wanted to share their presentations with you. You can slide through all of them on the right side of the embedded Slideshare tool.

Read more →