The Leading Event on digital impact in Belgium
6th Edition - June 8 & 9 2017 - Flanders Expo Ghent

Koop nu jouw WebTomorrow Ticket & krijg er één van de volgende 60 boeken bij

Vorige week verkochten we meer dan 100 WebTomorrow tickets. Waarvoor dank. Nu we de periode van het standaard ticket en dus het hoogste tarief ingegaan zijn willen we iets extra doen. De prijzen stegen dan van €400 naar €450. Maar voor wie nu nog een ticket wil bemachtigen, hebben we goed nieuws: we mogen er 60 boeken bij weggeven! Ook voor iedereen die al een ticket heeft is er goed nieuws! Iedereen ontvangt namelijk een ebook van één van de marketing sprekers. Benieuwd over welke boeken het gaat? Lees dan zeker verder.

Read more →

89% van de WebTomorrow tickets al verkocht

Enkele maanden geleden was het idee om 1500 conferentiebezoekers 'twee zotte dagen' te bezorgen. Een massa aan netwerkmomenten, een mix van internationale en nationale sprekers die je anders nooit ziet, heel dichtbij brengen én een ongeziene beleving. En nu is het bijna zover. Morgen om klokslag 17u00 loopt de Early Bird-periode ten einde. Vanaf dan stijgt de prijs naar het hoogste tarief. Op exact 21 dagen voor de conferentie hebben we reeds 89% van de tickets verkocht. Wil jij er nog bij zijn? Stop dan eens met treuzelen

Read more →

“Online marketing zit opnieuw op een kantelpunt: van inbound terug naar push”

Onlangs zaten we samen met Bart De Waele, naar aanleiding van zijn talk op WebTomorrow. De Waele is een van dé gezichten in de Belgische digitale marketing sector. In het vorige artikel hadden we het over de opkomst van WeChat en de toekomst van Facebook en Snapchat. In dit tweede deel geeft Bart zijn visie over performance marketing, praktische tips om met digitale transformatie om te gaan en de nieuwe pushstrategie.

Read more →

Laatste 3 dagen Early Bird korting op jouw WebTomorrow ticket

Nu we in de laatste rechte lijn zitten naar WebTomorrow stijgt de spanning zienderogen op het Bloovi kantoor. We stevenen af op een record aantal aanwezigen voor onze grootste conferentie ooit. De enthousiaste feedback op het programma, de beleving die volop uitgewerkt wordt en de laatste dagen Early Bird korting zijn aangebroken, zorgen voor een energieboost van jewelste!

Read more →

E-commerce in België: van theorie naar praktijk

Als het gaat over e-commerce in België, gaat dat vaak samen met woorden als ‘achterophinken’, ‘inhaalbeweging’ en ‘voorbeeld Nederland’. Digitaal agentschap Wijs wil de vinger op de zere plek leggen en - vooral - een oplossing bieden. Daarvoor heeft het agentschap jouw hulp nodig: vul de enquête in en geef Wijs inzichten in jouw uitdagingen op e-commercevlak.

Read more →

Ticketverkoop WebTomorrow zit in een stroomversnelling

Over exact een maand is WebTomorrow reeds achter de rug. Volgens de positieve feedback die we ontvangen op het programma zullen we terugkijken op sterke talks & inspirerende inzichten. Reden hiervoor? We verzamelden 35 sprekers die stuk voor stuk een sterk verhaal hebben. Op 29 dagen voor de conferentie kunnen we bevestigen dat de ticketverkoop in een stroomversnelling zit.

Read more →

Kaap van 1000 verkochte WebTomorrow tickets overschreden!

Op minder dan een maand van de conferentie hebben we vanuit het Bloovi events team een leuke mededeling! We hebben de kaap van 1000 aanwezigen op WebTomorrow 2017 overschreden. Bedankt daarvoor! We dachten dat de vorige editie al straf was maar deze wordt dus duidelijk nog indrukwekkender. Daarom een blik achter de schermen, want wat doet zo’n eventteam nu op minder dan een maand voor de conferentie? Een in België ongeziene experience smeden en het einde van de Early Bird voorbereiden want volgende week is het opnieuw zover, dan stijgen de prijzen! Ondertussen zijn we dan ook toegekomen aan de laatste 96 Early Bird tickets, vanaf nu gaat het snel gaan!

Read more →

Deze tien internationale toppers komen naar WebTomorrow!

Op 8 en 9 juni verwachten we meer dan 1000 bezoekers die inspiratie en nieuwe inzichten komen verzamelen. Die inzichten krijgen ze onder andere van tien internationaal gerenommeerde sprekers. Benieuwd? Lees het allemaal in dit artikel! Meer inzicht krijgen in hoe jij zelf jouw professionele carrière meteen de toekomst in lanceert?  Kom dan zeker naar WebTomorrow. Bovendien geniet je nog van de laatste tickets met het Early Bird tarief.

Read more →

Dit is waar bezoekers, sprekers en partners naar uitkijken op WebTomorrow 2017

Met nog maar 4 weken tot WebTomorrow is het aftellen naar 8 en 9 juni nu echt begonnen. We zijn razend benieuwd naar deze 6de editie. En we zijn niet alleen. Ook heel wat partners, sprekers en andere bezoekers kijken ernaar uit om met jou waardevolle gesprekken te starten en informatie uit te wisselen. Nog niet overtuigd? Of sta je te popelen vol ongeduld? We hebben enkele reacties voor je samen gesprokkeld. Hebben ze je overtuigd? Er zijn tijdelijk nog een aantal Early Bird Tickets beschikbaar voor wie zich nu inschrijft!

Read more →

Discover the power of VR at WebTomorrow

On June 8 and 9, digital movers and shakers from all across Belgium will assemble at Ghent Expo to gather the latest insights on digital transformation. Be sure to catch yondr, Europe’s finest VR agency, to learn how the next big computing platform is going to impact your business.

Read more →

WebTomorrow lanceert nu 50 one-day tickets!

Dit jaar besloten we om WebTomorrow voor het eerst twee dagen te laten duren. De afgelopen tijd kregen we dan ook regelmatig de vraag of het ook mogelijk was om een ticket voor één dag te krijgen. Iets wat we tot nu toe weigerden, want om echt het maximale uit WebTomorrow te halen, ben je er maar beter beide dagen bij. Maar dat is niet voor iedereen altijd mogelijk. Een drukke agenda, al plannen, geen twee dagen op congress mogen van het werk,... Daarom lanceren we nu in beperkte oplage het one-day ticket, waarmee je een dag naar WebTomorrow mag komen.

Read more →

10 procent meer vrouwelijke bezoekers op WebTomorrow 2017

Ondertussen hebben zich al meer dan 900 bezoekers ingeschreven voor WebTomorrow. Tussen hen zitten opvallend veel vrouwen. Vorig jaar was 33 procent van de ingeschrevenen van het vrouwelijke geslacht. Voor de komende editie zit dat percentage nog 10 procent hoger. Conclusie: steeds meer vrouwen hebben interesse in de impact van digital op ons werk, leven en het bedrijf waar ze werken. Dat een pak meer vrouwen afzakken naar ons event verbaast ons niet echt. We zien al jaren een stijgende trend, maar dit jaar hebben we er meer dan ooit voor gekozen om het programma ook een meer vrouwelijke toets te geven. Bekijk hier de leading ladies van WebTomorrow:

Read more →

“Tijdsdruk maakt mensen minder creatief en ook minder goed in het oplossen van problemen"

Alsmaar meer bedrijven hebben te kampen met te hoge werkdruk en verlaagde productiviteit. Volgens Brits bedrijfspsycholoog Tony Crabbe is een groot deel van die werkdruk te wijten aan verkeerd zelfmanagement. “We proberen zoveel mogelijk te doen, op zo weinig mogelijk tijd, maar uiteindelijk hebben we het daardoor niet minder druk”. Wat moeten we dan wel doen? Tony geeft 4 tips om het ‘nooit meer te druk’ te hebben:

Read more →

"GenZ is zelfs bereid haar privacy in te ruilen om er voordeel uit te halen", dixit Bert Hendrickx

We horen de laatste jaren niet anders dan Gen Z, Y of X. Voor veel marketeers is het identificeren van de verschillen tussen die generaties, belangrijke informatie waarmee ze aan de slag kunnen. Die informatie krijgen ze van tientallen onderzoekers. Één van die onderzoekers is Bert Hendrickx. Hij is expert aankoopgedrag cross-generations bij GFK. Volgens hem zijn er duidelijke verschillen tussen de generaties die waardevol zijn voor ondernemers, productontwikkelaars en marketeers: 




Read more →

Wat kun je leren op WebTomorrow 2017?

WebTomorrow 2017 verwelkomt in minder dan 44 dagen meer dan 1500 professionals die gebeten zijn door de mogelijkheden van het internet. Stuk voor stuk hebben ze dit gemeen: ze zijn op zoek naar inzichten, inspiratie of concrete antwoorden op bepaalde vragen. Benieuwd wat je kan leren als marketeer, manager, ondernemer, hr-consultant of start-up? Bekijk hier de talks en belangrijkste sprekers voor jou!

Read more →

Dé vier topics waar WebTomorrow rond draait:

WebTomorrow gaat over transitie. De impact van digitaal op ons werk en leven. Gedurende twee dagen gaan meer dan duizend digital professionals samen met jou op zoek naar antwoorden op belangrijke vragen. Daarvoor nodigden we 35 internationaal erkende sprekers uit op het podium. Hun persoonlijke anekdotes, succesverhalen en inspirerende talks stimuleren jou om meteen aan de slag te gaan en nog beter te worden in wat je doet. Maar waar gaat WebTomorrow 2017 precies over?

Read more →

Wie zijn de 900+ digital professionals, ondernemers en beslissingsnemers die jij kan ontmoeten op WebTomorrow?

Er gingen al heel wat tickets de deur uit voor de tweedaagse van WebTomorrow. Al 862, om precies te zijn. Dat wil zeggen, 862 digitale professionals, ondernemers en beslissingsnemers die de beslissing maakten om twee dagen vrij te maken voor een dé conferentie die handelt over de toekomst en de impact van digitaal op onze economie en maatschappij. Ben jij ook benieuwd wie je er allemaal kan ontmoeten? Tijd voor een analyse!

Read more →

Waarom ook jouw bedrijf voordeel kan halen uit corporate venturing

Het lijdt weinig twijfel dat de maatschappij door een grote transformatie gaat gedreven door digitalisering. Het internet is niet alleen de voornaamste publieke ruimte geworden maar ook het middel bij uitstek om traditionele bedrijfsmodellen en markten ondersteboven te halen. Hetzelfde internet zorgt dat concurrentie zich niet zozeer afspeelt tussen producten en diensten maar alsmaar meer tussen bedrijfsmodellen.

Read more →

Laatste kans: de laatste 24u Super Early Bird met €100 korting

Met nog maar 73 dagen en ondertussen al meer dan 700 bezoekers belooft WebTomorrow 2017 de grootste editie ooit te worden! Meer dan 35 internationale sprekers op het podium, 75+ partners en een sterk tweedaags programma. Geen wonder dat het zo snel gaat! Profiteer nog tot nu vrijdag 31 maart van de Super Early Bird actie: de laatste 100 tickets met 100 euro korting.

Read more →

Deze twee marketingtoppers uit de UK komen naar WebTomorrow 2017

De wereld gaat snel. Meer dan ooit zijn we hypergeconnecteerd. Elke seconde worden er meer dan 67.000 likes uitgedeeld en 37.0000 snaps gepost wereldwijd. Dat is enorm veel data en informatie. De vraag is: hoe gaan marketeers daarmee om? Op Webtomorrow hebben we twee UK toppers van formaat die hun verhaal en inzichten hieromtrent met jullie zullen delen. Met deze update is het programma zo goed als volledig.

Read more →

Waarom erbij zijn als marketeer?

WebTomorrow 2017 wordt de grootste conferentie in België omtrent transitie, de digitale toekomst en de impact op onze samenleving en maatschappij. Ontdek hier waarom erbij zijn als marketer voor jou interessant is:

Read more →

Hoe belandde Salesforce in de wereldwijde top 10 van bedrijven om voor te werken, dankzij de Spirit of Ohana?

Voor de achtste keer op een rij staat Salesforce in de wereldranking van ‘100 beste bedrijven om voor te werken’. Deze keer staan ze zelfs op plaats 8, boven bedrijven zoals SAS (14e) en Qualcomm (17e). Waaraan hebben ze dit succes te danken en wat heeft de spirit van Ohana ermee te maken? We vroegen het aan Carmina Coenen, Senior Manager Solution Engineering bij Salesforce en één van de 30+ sprekers op WebTomorrow. Als extra kregen we ook 4 gouden tips mee.

Read more →

Tom De Bruyne “Let’s fill the gap between branding & conversion with a seduction camp!”

There’s a fierce debate going on between the branding camp and the conversion camp. You could almost call it a fight between tribes. The branding camp says that the conversion camp hasn’t got a single clue about brands. The conversion camp says it makes no sense at all to still be working in such a dumb and incredibly old-fashioned way. Both camps are right, yet the question is whether being right gets us where we all want to be.

Read more →

“When it comes to website management, trusting your gut is the last thing you should do.”

Vandaag is het Saint Patrick’s Day, dé nationale feestdag in Ierland, Noord-Ierland, Montserrat en de Canadese provincies Newfoundland en Labrador. Ter gelegenheid van deze feestdag, nemen we even de tijd om een spreker in de kijker te zetten. Gerry McGovern, auteur en oprichter en CEO van Customer Carewords, is werelds nummer één wanneer we hebben over kennis met betrekking tot customer-focus websites, of hoe bedrijven hun websites klantvriendelijker kunnen maken.

Read more →