WebTomorrow is about transition.
The digital impact on our economy & society.
June 8 & 9 2017 - Expo Ghent

Dit kunnen de 4 WebTomorrow thema’s voor jou betekenen

Stel je voor dat je de wereld van morgen kan zien, begrijpen en mee-maken. Zouden we ons dan beter kunnen voorbereiden op wat komen gaat? De laatste jaren heeft technologie onszelf, hoe we leven en werken drastisch veranderd. Om die toekomst beter in te schatten en strategisch voordeel te behalen organiseren we jaarlijks WebTomorrow. Vanaf dit jaar een 2-daags top event waar we als Bloovi beloven de toekomst kan zien, begrijpen en mee-maken.

WebTomorrow is about transition.
The digital impact on our economy & society.

 

Hoe verandert onze manier van Marketing doen voor jou als marketeer

Als marketeer kom je zeker aan jouw trekken: twee dagen lang hebben we het over hoe marketing evolueert en zoeken we waar het nieuwe goud ligt. Netjes opgedeeld in twee verschillende topics per dag: Maximize your marketing today & Accelerate tomorrow.

  • Dag 1: Hoe kan je jouw marketing optimaliseren met neuromarketing, data, customer centricity, persuasive design, storytelling,...
  • Dag 2: Hoe ziet marketing er in de toekomst uit en hoe kan je jouw organisatie daar op voorbereiden.

In de marketing track die doorheen de 2 dagen loopt. Hebben we voor talks gekozen die gaan over de zaken waar jij en ik vandaag de dag met bezig zijn. De zaken waarmee we vandaag struggelen en de aanpak en strategie waarmee we op lange termijn succesvol kunnen zijn.

> Bekijk hier welke sprekers in hun marketing talks jou de modellen en visie zullen aanreiken waardoor je nog succesvoller wordt in jouw job.

Innovatie als de driver van nieuwe business. Hoe kan jouw bedrijf hiermee aan de slag?

 
Innovation
Hoe zal artificial intelligence, AR, VR, blockchain, IoT en robotica een nieuwe standaard creëren in ons leven waarin alles razendsnel verandert?


Enkele maanden geleden schreef Bloovi nog over “Innovatie is geen afdeling. Het is een mindset die deel moet uitmaken van je bedrijfscultuur”. Maar hoe vertaal je dit nu in de praktijk? Welke zijn de leading bedrijven die hier al successen geboekt hebben? Hoe pak je dit aan binnen jouw eigen kleine of grote bedrijf? Binnen jouw team? Hoe kan je dit zelf opnemen in jouw dagdagelijkse manier van werken? Antwoorden op deze vragen vind je bij de sprekers op WebTomorrow, maar ook gewoon bij andere deelnemers.

> Bekijk hier welke WebTomorrow spreker jou zullen meenemen in hun innovatie-verhaal

Wat kunnen we leren van andere ondernemers, visionairs en leiders anno 2017

 
Leer van ondernemers, en visionairs over ‘true leadership’, industrie 4.0, maker movement,
HR, bedrijfs culturen, groei, scaling …

“Als je toch van plan bent om na te denken. Denk dan in elk geval groot.” Dit moet zowat in de keuken van Naveen Jain’s moeder gehangen hebben. Groter dan een bedrijf starten op basis van materialen die je zal ontginnen op de maan kan je moeilijk gaan. Lees meer over wie Naveen Jain (IND) precies is. De ondernemen track op WebTomorrow topic behandelt deze think big visie maar heeft ook aandacht voor alle struikelblokken je tegenkomt op het pad naar succes. Enkele sprekers hebben opvallende parcours afgelegd en willen graag hun ervaringen daaruit delen.

> Ondernemen start bij jezelf of bij geïnspireerd raken door iets of iemand. Ontdek wie jou op WebTomorrow kan inspireren op het vlak van ondernemen!

Hoe verandert onze samenleving door de nieuwste innovaties en hoe verandert dat onze manier van omgaan met klanten, werknemers en onszelf?

 
“Wat is de impact van technologie op ons gedrag?”

Alle technologische evoluties en revoluties samen veranderen ons gedrag. Positief en negatief. Hoe moeten we daar als mens, werknemer, leider of maatschappij met om gaan? Deze zaken worden onder de loep gehouden door enkele topsprekers die hun kijk op deze impact zullen geven.

> Welke richting gaan we als maatschappij uit door deze digitale evoluties? Deze sprekers zullen er jou meer over vertellen.

Vier sprekers die je moet gezien hebben!

Austin Knight (US), werkt voor Hubspot en zal op WebTomorrow in de marketing track zijn visie op “design is not art” uit de doeken doen.

Austin

Guy Wollaert (BE), voormalig topman bij Coca-Cola, die ondermeer Cola Light in België populair gemaakt heeft! Guy zal het hebben over hoe je innovatie kan managen in kleine en grote bedrijven.

Guy

Tamara Lohan (UK), startte samen met haar man, na het publiceren van een reisboek rond stijlvolle hotels een reisbureau. Ken jij nog een reisbureau? Tamara maakte dus ook de switch naar digitaal en hoe! Tamara brengt haar succesvolle ondernemersverhaal en alle ups en downs die bij dat parcours naar boven kwamen op WebTomorrow.

Tamara

Frank Van Massenhove (BE), moeten we Frank nog voorstellen? Frank is een sterk leider. Dat heeft hij toch al meermaals bewezen. Maar hoe breng jij als manager meer leiderschap in jouw organisatie? Hoe kan je nog beter omgaan met jouw personeel? Dat zijn de vragen die Frank gaat beantwoorden op WebTomorrow.

Frank


4 topics en 4 steengoede sprekers. Ontdek alle sprekers en het programma hier.

WebTomorrow 2017

Organizer of WebTomorrow 2017.
WebTomorrow is about transition. The digital impact on our economy & society.
Learn more about the 4 topics.

 

Laatste kans: de laatste 4 dagen Super Early Bird met €100 korting

Met nog maar 73 dagen en ondertussen al meer dan 700 bezoekers belooft WebTomorrow 2017 de grootste editie ooit te worden! Meer dan 35 internationale sprekers op het podium, 75+ partners en een sterk tweedaags programma. Geen wonder dat het zo snel gaat! Profiteer nog tot nu vrijdag 31 maart van de Super Early Bird actie: de laatste 100 tickets met 100 euro korting.

Waarom erbij zijn als marketeer?

WebTomorrow 2017 wordt de grootste conferentie in België omtrent transitie, de digitale toekomst en de impact op onze samenleving en maatschappij. Ontdek hier waarom erbij zijn als marketer voor jou interessant is:

Hoe belandde Salesforce in de wereldwijde top 10 van bedrijven om voor te werken, dankzij de Spirit of Ohana?

Voor de achtste keer op een rij staat Salesforce in de wereldranking van ‘100 beste bedrijven om voor te werken’. Deze keer staan ze zelfs op plaats 8, boven bedrijven zoals SAS (14e) en Qualcomm (17e). Waaraan hebben ze dit succes te danken en wat heeft de spirit van Ohana ermee te maken? We vroegen het aan Carmina Coenen, Senior Manager Solution Engineering bij Salesforce en één van de 30+ sprekers op WebTomorrow. Als extra kregen we ook 4 gouden tips mee.

Tom De Bruyne “Let’s fill the gap between branding & conversion with a seduction camp!”

There’s a fierce debate going on between the branding camp and the conversion camp. You could almost call it a fight between tribes. The branding camp says that the conversion camp hasn’t got a single clue about brands. The conversion camp says it makes no sense at all to still be working in such a dumb and incredibly old-fashioned way. Both camps are right, yet the question is whether being right gets us where we all want to be.

“When it comes to website management, trusting your gut is the last thing you should do.”

Vandaag is het Saint Patrick’s Day, dé nationale feestdag in Ierland, Noord-Ierland, Montserrat en de Canadese provincies Newfoundland en Labrador. Ter gelegenheid van deze feestdag, nemen we even de tijd om een spreker in de kijker te zetten. Gerry McGovern, auteur en oprichter en CEO van Customer Carewords, is werelds nummer één wanneer we hebben over kennis met betrekking tot customer-focus websites, of hoe bedrijven hun websites klantvriendelijker kunnen maken.

Want to Be a Better Designer or Marketer? Travel.

A speaker with a mission. That’s Austin Knight. The mission led to hard choices and a great personal story. Last year Austin Knight (US) made a decision which had a huge impact on his life. He moved from the United States to Brazil, started speaking and started remote working at Hubspot. It already made him lots more creative and so better in his job. Do you want to know what you should in order to become a better designer or marketer? Read along :)

Onze bezoekers aan het woord: dit is waarom zij naar WebTomorrow komen!

Reeds 600 deelnemers schreven zich in voor WebTomorrow. De vaart zit er stevig in. Als het zo doorgaat ziet het ernaar uit dat we dit jaar afstevenen op een recordeditie. Daar zijn we enorm blij om! Op 8 en 9 juni verwachten we meer dan 1500 bezoekers. Allemaal op zoek naar nieuwe ideeën, inspiratie en het ontmoeten van waardevolle nieuwe connecties. Maar WebTomorrow wordt dit jaar ook zoveel meer dan dat.

Leading ladies aan het woord

Ter gelegenheid van de “International Women’s day” zetten we vandaag enkele straffe madammen in de kijker!  Ieder jaar opnieuw gaan we voor WebTomorrow op zoek naar boeiende verhalen, sterke persoonlijkheden en succesvolle visionairs. Een extra moeilijkheid waar we ieder jaar met te kampen hebben, is om vrouwen te vinden die hun verhaal kunnen brengen op het event. Dit jaar viel die oefening goed mee, we kwamen spontaan met 7 straffe vrouwen op de shortlist te staan. Zij komen op WebTomorrow hun ervaringen en inzichten in de digitale wereld met ons delen.

Dé 3 dingen die je als leider van nu maar beter doet, volgens FOD topman Frank Van Massenhove.

Frank Van Massenhove is wellicht de meest bekende overheidsmanager met een missie. Dankzij hem werd de FOD Sociale Zekerheid omgevormd tot dé organisatie waar ook veel privébedrijven inspiratie in zoeken en vinden. Tien jaar geleden werd hij uitgeroepen tot ‘Overheidsmanager van het Jaar’ en vandaag leidt hij een federale overheidsdienst met opvallend veel gelukkige ambtenaren.