WebTomorrow is about transition.
The digital impact on our economy & society.
June 8 & 9 2017 - Expo Ghent

Dit kunnen de 4 WebTomorrow thema’s voor jou betekenen

Stel je voor dat je de wereld van morgen kan zien, begrijpen en mee-maken. Zouden we ons dan beter kunnen voorbereiden op wat komen gaat? De laatste jaren heeft technologie onszelf, hoe we leven en werken drastisch veranderd. Om die toekomst beter in te schatten en strategisch voordeel te behalen organiseren we jaarlijks WebTomorrow. Vanaf dit jaar een 2-daags top event waar we als Bloovi beloven de toekomst kan zien, begrijpen en mee-maken.

WebTomorrow is about transition.
The digital impact on our economy & society.

 

Hoe verandert onze manier van Marketing doen voor jou als marketeer

Als marketeer kom je zeker aan jouw trekken: twee dagen lang hebben we het over hoe marketing evolueert en zoeken we waar het nieuwe goud ligt. Netjes opgedeeld in twee verschillende topics per dag: Maximize your marketing today & Accelerate tomorrow.

  • Dag 1: Hoe kan je jouw marketing optimaliseren met neuromarketing, data, customer centricity, persuasive design, storytelling,...
  • Dag 2: Hoe ziet marketing er in de toekomst uit en hoe kan je jouw organisatie daar op voorbereiden.

In de marketing track die doorheen de 2 dagen loopt. Hebben we voor talks gekozen die gaan over de zaken waar jij en ik vandaag de dag met bezig zijn. De zaken waarmee we vandaag struggelen en de aanpak en strategie waarmee we op lange termijn succesvol kunnen zijn.

> Bekijk hier welke sprekers in hun marketing talks jou de modellen en visie zullen aanreiken waardoor je nog succesvoller wordt in jouw job.

Innovatie als de driver van nieuwe business. Hoe kan jouw bedrijf hiermee aan de slag?

 
Innovation
Hoe zal artificial intelligence, AR, VR, blockchain, IoT en robotica een nieuwe standaard creëren in ons leven waarin alles razendsnel verandert?


Enkele maanden geleden schreef Bloovi nog over “Innovatie is geen afdeling. Het is een mindset die deel moet uitmaken van je bedrijfscultuur”. Maar hoe vertaal je dit nu in de praktijk? Welke zijn de leading bedrijven die hier al successen geboekt hebben? Hoe pak je dit aan binnen jouw eigen kleine of grote bedrijf? Binnen jouw team? Hoe kan je dit zelf opnemen in jouw dagdagelijkse manier van werken? Antwoorden op deze vragen vind je bij de sprekers op WebTomorrow, maar ook gewoon bij andere deelnemers.

> Bekijk hier welke WebTomorrow spreker jou zullen meenemen in hun innovatie-verhaal

Wat kunnen we leren van andere ondernemers, visionairs en leiders anno 2017

 
Leer van ondernemers, en visionairs over ‘true leadership’, industrie 4.0, maker movement,
HR, bedrijfs culturen, groei, scaling …

“Als je toch van plan bent om na te denken. Denk dan in elk geval groot.” Dit moet zowat in de keuken van Naveen Jain’s moeder gehangen hebben. Groter dan een bedrijf starten op basis van materialen die je zal ontginnen op de maan kan je moeilijk gaan. Lees meer over wie Naveen Jain (IND) precies is. De ondernemen track op WebTomorrow topic behandelt deze think big visie maar heeft ook aandacht voor alle struikelblokken je tegenkomt op het pad naar succes. Enkele sprekers hebben opvallende parcours afgelegd en willen graag hun ervaringen daaruit delen.

> Ondernemen start bij jezelf of bij geïnspireerd raken door iets of iemand. Ontdek wie jou op WebTomorrow kan inspireren op het vlak van ondernemen!

Hoe verandert onze samenleving door de nieuwste innovaties en hoe verandert dat onze manier van omgaan met klanten, werknemers en onszelf?

 
“Wat is de impact van technologie op ons gedrag?”

Alle technologische evoluties en revoluties samen veranderen ons gedrag. Positief en negatief. Hoe moeten we daar als mens, werknemer, leider of maatschappij met om gaan? Deze zaken worden onder de loep gehouden door enkele topsprekers die hun kijk op deze impact zullen geven.

> Welke richting gaan we als maatschappij uit door deze digitale evoluties? Deze sprekers zullen er jou meer over vertellen.

Vier sprekers die je moet gezien hebben!

Austin Knight (US), werkt voor Hubspot en zal op WebTomorrow in de marketing track zijn visie op “design is not art” uit de doeken doen.

Austin

Guy Wollaert (BE), voormalig topman bij Coca-Cola, die ondermeer Cola Light in België populair gemaakt heeft! Guy zal het hebben over hoe je innovatie kan managen in kleine en grote bedrijven.

Guy

Tamara Lohan (UK), startte samen met haar man, na het publiceren van een reisboek rond stijlvolle hotels een reisbureau. Ken jij nog een reisbureau? Tamara maakte dus ook de switch naar digitaal en hoe! Tamara brengt haar succesvolle ondernemersverhaal en alle ups en downs die bij dat parcours naar boven kwamen op WebTomorrow.

Tamara

Frank Van Massenhove (BE), moeten we Frank nog voorstellen? Frank is een sterk leider. Dat heeft hij toch al meermaals bewezen. Maar hoe breng jij als manager meer leiderschap in jouw organisatie? Hoe kan je nog beter omgaan met jouw personeel? Dat zijn de vragen die Frank gaat beantwoorden op WebTomorrow.

Frank


4 topics en 4 steengoede sprekers. Ontdek alle sprekers en het programma hier.

WebTomorrow 2017

Organizer of WebTomorrow 2017.
WebTomorrow is about transition. The digital impact on our economy & society.
Learn more about the 4 topics.

 

Nieuw buzzword in marketing town: User Onboarding. Wat jij ermee kan doen:

Eén van de nieuwste verschijningen aan het marketingfirmament is User Onboarding. Is dit het zoveelste buzzword? Of zit er meer achter? Wat kan het voor jouw marketing en bedrijf betekenen? In ieder geval is het een razend belangrijk begrip binnen de vele Silicon Valley start-ups. Binnenkort vertelt Radica Raeves, Australische User Onboarding-specialiste er alles over op WebTomorrow 2017, maar wij lichten nu al een tipje van de sluier op

How does price affect the “user” experience? Gerry McGovern gives his answer

It is silo-based thinking to think that there is a set of user experiences and a set of customer experiences. There is only one set of experiences, and every single interaction with the organization contributes to it.

Update: Dit is het Programma van WebTomorrow 2017!

Sinds enkele minuten staat het WebTomorrow 2017 programma online! 2 dagen lang zullen visionairs, ondernemers en internationaal vermaarde sprekers relevante verhalen met nieuwe denkbeelden brengen. Deze zullen veranderen
hoe jij naar de wereld kijkt. En ze vertellen wat de trends zijn en waar de opportuniteiten liggen om mee de economische en maatschappelijke transitie te creëren.

3 things CMO’s indicate they should be focussing on in the next 2 years

If we could see the future, marketing would be a heck of a lot easier. Imagine knowing which online channels your prospective customers would be hanging out on a year or two from now; or knowing what types of content those prospective customers would be consuming. Armed with these future insights, you could spend less time trying to understand your target audience and more time engaging that audience.

Een immigrant zonder bezittingen: nu ondernemer die raketten naar de maan stuurt

Neil Armstrong en Buzz Aldrin werden in één klap wereldberoemd toen ze op 21 juli 1969 als eersten voet zetten op het maanoppervlak. Na de eerste maanlanding waren er nog tien astronauten die die eer mochten delen. Maar sinds 1972  heeft geen ziel het maanoppervlak van dichtbij gezien. Het werd stil rond ruimtemissies richting de maan. Bijzonder stil. Tot nu.

Neem deel aan de Social Ambassador Contest van WebTomorrow & Win!

Naar de aanloop van de 3de editie van WebTomorrow organiseren we ook dit jaar een Social Ambassador Contest. Daarvoor slaan we opnieuw de handen in elkaar met Social Seeder. Vorig jaar namen zo’n 25 ambassadors deel aan de wedstrijd. De 5 meest invloedrijke deelnemers ontvingen enkele leuke prijzen. Dit jaar doen we er nog een schepje bovenop! Wil jij deelnemen aan de editie van 2017? Schrijf je nu in!

Deze ondernemer wil mijnbouw op de maan realiseren én hij komt naar WebTomorrow

Doet Naveen Jain niet meteen een belletje rinkelen bij jou? Wel, zijn naam en faam is op internationaal niveau - waaronder de Singularity University en Silicon Valley - alvast ongezien.  Lees even mee waarom je deze unieke ondernemer aan het werk moet zien én horen!  “Het is één van de meest inspirerende ondernemers die ik ooit al bezig zag” is alvast een quote die steeds als reactie komt na Naveen’s talks.

De eerste van 50 WebTomorrow-sprekers zijn bekend!

Ze zullen nieuwe denkbeelden onthullen, vertellen waar toekomstige trends en opportuniteiten liggen en de impact tonen van de razendsnelle veranderingen. Veranderingen die een nieuwe invulling geven aan marketing, samenleving, ondernemerschap en disruptie & transformatie. Binnen deze 4 topics halen we momenteel de beste sprekers, visionairs en ondernemers binnen. Vandaag kondigen we met veel trots de eerste namen aan!

Bloovi pakt uit met een nog grootser WebTomorrow 2017!

Vorig jaar is WebTomorrow met 1300 bezoekers geëxplodeerd tot het ontmoetingsmoment voor iedereen die actief is binnen de digital scene. De meeste gestelde vraag moet dan geweest zijn: “Waarom is dit geen 2-daagse event?” Dus: WebTomorrow 2017 wordt een groots en ongezien 2-daagse event voor de digitale sector in België.