The Leading Event on digital impact in Belgium
6th Edition - June 8 & 9 2017 - Flanders Expo Ghent

Dit kunnen de 4 WebTomorrow thema’s voor jou betekenen

Stel je voor dat je de wereld van morgen kan zien, begrijpen en mee-maken. Zouden we ons dan beter kunnen voorbereiden op wat komen gaat? De laatste jaren heeft technologie onszelf, hoe we leven en werken drastisch veranderd. Om die toekomst beter in te schatten en strategisch voordeel te behalen organiseren we jaarlijks WebTomorrow. Vanaf dit jaar een 2-daags top event waar we als Bloovi beloven de toekomst kan zien, begrijpen en mee-maken.

WebTomorrow is about transition.
The digital impact on our economy & society.

 

Hoe verandert onze manier van Marketing doen voor jou als marketeer

Als marketeer kom je zeker aan jouw trekken: twee dagen lang hebben we het over hoe marketing evolueert en zoeken we waar het nieuwe goud ligt. Netjes opgedeeld in twee verschillende topics per dag: Maximize your marketing today & Accelerate tomorrow.

  • Dag 1: Hoe kan je jouw marketing optimaliseren met neuromarketing, data, customer centricity, persuasive design, storytelling,...
  • Dag 2: Hoe ziet marketing er in de toekomst uit en hoe kan je jouw organisatie daar op voorbereiden.

In de marketing track die doorheen de 2 dagen loopt. Hebben we voor talks gekozen die gaan over de zaken waar jij en ik vandaag de dag met bezig zijn. De zaken waarmee we vandaag struggelen en de aanpak en strategie waarmee we op lange termijn succesvol kunnen zijn.

> Bekijk hier welke sprekers in hun marketing talks jou de modellen en visie zullen aanreiken waardoor je nog succesvoller wordt in jouw job.

Innovatie als de driver van nieuwe business. Hoe kan jouw bedrijf hiermee aan de slag?

 
Innovation
Hoe zal artificial intelligence, AR, VR, blockchain, IoT en robotica een nieuwe standaard creëren in ons leven waarin alles razendsnel verandert?


Enkele maanden geleden schreef Bloovi nog over “Innovatie is geen afdeling. Het is een mindset die deel moet uitmaken van je bedrijfscultuur”. Maar hoe vertaal je dit nu in de praktijk? Welke zijn de leading bedrijven die hier al successen geboekt hebben? Hoe pak je dit aan binnen jouw eigen kleine of grote bedrijf? Binnen jouw team? Hoe kan je dit zelf opnemen in jouw dagdagelijkse manier van werken? Antwoorden op deze vragen vind je bij de sprekers op WebTomorrow, maar ook gewoon bij andere deelnemers.

> Bekijk hier welke WebTomorrow spreker jou zullen meenemen in hun innovatie-verhaal

Wat kunnen we leren van andere ondernemers, visionairs en leiders anno 2017

 
Leer van ondernemers, en visionairs over ‘true leadership’, industrie 4.0, maker movement,
HR, bedrijfs culturen, groei, scaling …

“Als je toch van plan bent om na te denken. Denk dan in elk geval groot.” Dit moet zowat in de keuken van Naveen Jain’s moeder gehangen hebben. Groter dan een bedrijf starten op basis van materialen die je zal ontginnen op de maan kan je moeilijk gaan. Lees meer over wie Naveen Jain (IND) precies is. De ondernemen track op WebTomorrow topic behandelt deze think big visie maar heeft ook aandacht voor alle struikelblokken je tegenkomt op het pad naar succes. Enkele sprekers hebben opvallende parcours afgelegd en willen graag hun ervaringen daaruit delen.

> Ondernemen start bij jezelf of bij geïnspireerd raken door iets of iemand. Ontdek wie jou op WebTomorrow kan inspireren op het vlak van ondernemen!

Hoe verandert onze samenleving door de nieuwste innovaties en hoe verandert dat onze manier van omgaan met klanten, werknemers en onszelf?

 
“Wat is de impact van technologie op ons gedrag?”

Alle technologische evoluties en revoluties samen veranderen ons gedrag. Positief en negatief. Hoe moeten we daar als mens, werknemer, leider of maatschappij met om gaan? Deze zaken worden onder de loep gehouden door enkele topsprekers die hun kijk op deze impact zullen geven.

> Welke richting gaan we als maatschappij uit door deze digitale evoluties? Deze sprekers zullen er jou meer over vertellen.

Vier sprekers die je moet gezien hebben!

Austin Knight (US), werkt voor Hubspot en zal op WebTomorrow in de marketing track zijn visie op “design is not art” uit de doeken doen.

Austin

Guy Wollaert (BE), voormalig topman bij Coca-Cola, die ondermeer Cola Light in België populair gemaakt heeft! Guy zal het hebben over hoe je innovatie kan managen in kleine en grote bedrijven.

Guy

Tamara Lohan (UK), startte samen met haar man, na het publiceren van een reisboek rond stijlvolle hotels een reisbureau. Ken jij nog een reisbureau? Tamara maakte dus ook de switch naar digitaal en hoe! Tamara brengt haar succesvolle ondernemersverhaal en alle ups en downs die bij dat parcours naar boven kwamen op WebTomorrow.

Tamara

Frank Van Massenhove (BE), moeten we Frank nog voorstellen? Frank is een sterk leider. Dat heeft hij toch al meermaals bewezen. Maar hoe breng jij als manager meer leiderschap in jouw organisatie? Hoe kan je nog beter omgaan met jouw personeel? Dat zijn de vragen die Frank gaat beantwoorden op WebTomorrow.

Frank


4 topics en 4 steengoede sprekers. Ontdek alle sprekers en het programma hier.

WebTomorrow 2017

 

Organizer of WebTomorrow 2017.
WebTomorrow is about transition. The digital impact on our economy & society.
Learn more about the 4 topics.

 

Koop nu jouw WebTomorrow Ticket & krijg er één van de volgende 60 boeken bij

Vorige week verkochten we meer dan 100 WebTomorrow tickets. Waarvoor dank. Nu we de periode van het standaard ticket en dus het hoogste tarief ingegaan zijn willen we iets extra doen. De prijzen stegen dan van €400 naar €450. Maar voor wie nu nog een ticket wil bemachtigen, hebben we goed nieuws: we mogen er 60 boeken bij weggeven! Ook voor iedereen die al een ticket heeft is er goed nieuws! Iedereen ontvangt namelijk een ebook van één van de marketing sprekers. Benieuwd over welke boeken het gaat? Lees dan zeker verder.

89% van de WebTomorrow tickets al verkocht

Enkele maanden geleden was het idee om 1500 conferentiebezoekers 'twee zotte dagen' te bezorgen. Een massa aan netwerkmomenten, een mix van internationale en nationale sprekers die je anders nooit ziet, heel dichtbij brengen én een ongeziene beleving. En nu is het bijna zover. Morgen om klokslag 17u00 loopt de Early Bird-periode ten einde. Vanaf dan stijgt de prijs naar het hoogste tarief. Op exact 21 dagen voor de conferentie hebben we reeds 89% van de tickets verkocht. Wil jij er nog bij zijn? Stop dan eens met treuzelen

“Online marketing zit opnieuw op een kantelpunt: van inbound terug naar push”

Onlangs zaten we samen met Bart De Waele, naar aanleiding van zijn talk op WebTomorrow. De Waele is een van dé gezichten in de Belgische digitale marketing sector. In het vorige artikel hadden we het over de opkomst van WeChat en de toekomst van Facebook en Snapchat. In dit tweede deel geeft Bart zijn visie over performance marketing, praktische tips om met digitale transformatie om te gaan en de nieuwe pushstrategie.

Laatste 3 dagen Early Bird korting op jouw WebTomorrow ticket

Nu we in de laatste rechte lijn zitten naar WebTomorrow stijgt de spanning zienderogen op het Bloovi kantoor. We stevenen af op een record aantal aanwezigen voor onze grootste conferentie ooit. De enthousiaste feedback op het programma, de beleving die volop uitgewerkt wordt en de laatste dagen Early Bird korting zijn aangebroken, zorgen voor een energieboost van jewelste!

E-commerce in België: van theorie naar praktijk

Als het gaat over e-commerce in België, gaat dat vaak samen met woorden als ‘achterophinken’, ‘inhaalbeweging’ en ‘voorbeeld Nederland’. Digitaal agentschap Wijs wil de vinger op de zere plek leggen en - vooral - een oplossing bieden. Daarvoor heeft het agentschap jouw hulp nodig: vul de enquête in en geef Wijs inzichten in jouw uitdagingen op e-commercevlak.

Ticketverkoop WebTomorrow zit in een stroomversnelling

Over exact een maand is WebTomorrow reeds achter de rug. Volgens de positieve feedback die we ontvangen op het programma zullen we terugkijken op sterke talks & inspirerende inzichten. Reden hiervoor? We verzamelden 35 sprekers die stuk voor stuk een sterk verhaal hebben. Op 29 dagen voor de conferentie kunnen we bevestigen dat de ticketverkoop in een stroomversnelling zit.

Kaap van 1000 verkochte WebTomorrow tickets overschreden!

Op minder dan een maand van de conferentie hebben we vanuit het Bloovi events team een leuke mededeling! We hebben de kaap van 1000 aanwezigen op WebTomorrow 2017 overschreden. Bedankt daarvoor! We dachten dat de vorige editie al straf was maar deze wordt dus duidelijk nog indrukwekkender. Daarom een blik achter de schermen, want wat doet zo’n eventteam nu op minder dan een maand voor de conferentie? Een in België ongeziene experience smeden en het einde van de Early Bird voorbereiden want volgende week is het opnieuw zover, dan stijgen de prijzen! Ondertussen zijn we dan ook toegekomen aan de laatste 96 Early Bird tickets, vanaf nu gaat het snel gaan!

Deze tien internationale toppers komen naar WebTomorrow!

Op 8 en 9 juni verwachten we meer dan 1000 bezoekers die inspiratie en nieuwe inzichten komen verzamelen. Die inzichten krijgen ze onder andere van tien internationaal gerenommeerde sprekers. Benieuwd? Lees het allemaal in dit artikel! Meer inzicht krijgen in hoe jij zelf jouw professionele carrière meteen de toekomst in lanceert?  Kom dan zeker naar WebTomorrow. Bovendien geniet je nog van de laatste tickets met het Early Bird tarief.

Dit is waar bezoekers, sprekers en partners naar uitkijken op WebTomorrow 2017

Met nog maar 4 weken tot WebTomorrow is het aftellen naar 8 en 9 juni nu echt begonnen. We zijn razend benieuwd naar deze 6de editie. En we zijn niet alleen. Ook heel wat partners, sprekers en andere bezoekers kijken ernaar uit om met jou waardevolle gesprekken te starten en informatie uit te wisselen. Nog niet overtuigd? Of sta je te popelen vol ongeduld? We hebben enkele reacties voor je samen gesprokkeld. Hebben ze je overtuigd? Er zijn tijdelijk nog een aantal Early Bird Tickets beschikbaar voor wie zich nu inschrijft!