The Leading Event on digital impact in Belgium
6th Edition - June 8 & 9 2017 - Flanders Expo Ghent

Dé vier topics waar WebTomorrow rond draait:

WebTomorrow gaat over transitie. De impact van digitaal op ons werk en leven. Gedurende twee dagen gaan meer dan duizend digital professionals samen met jou op zoek naar antwoorden op belangrijke vragen. Daarvoor nodigden we 35 internationaal erkende sprekers uit op het podium. Hun persoonlijke anekdotes, succesverhalen en inspirerende talks stimuleren jou om meteen aan de slag te gaan en nog beter te worden in wat je doet. Maar waar gaat WebTomorrow 2017 precies over?


WebTomorrow gaat over hoe technologische veranderingen en innovaties invloed hebben op de manier waarop we werken, aan marketing doen en de rol van technologie op ons werk en onze samenleving. Om een beeld te krijgen van wat er precies speelt en wat er ons nog te wachten staat, hebben we een sterk programma opgesteld, verdeeld in vier topics:


De marketing van de toekomst

Dat innovaties een directe invloed hebben op marketing, weet nagenoeg iedereen. Continue digitale veranderingen hebben een enorme impact op de manier waarop we mensen kunnen bereiken. Hoe ga je als marketeer om met al die technologische veranderingen? Welke mythes bestaan er? Welke trends hebben een directe invloed op jouw business? Dat en nog meer vragen ontdek je tijdens het marketingluik (verdeeld over de twee dagen) op WebTomorrow.


Innovatie als driver van nieuwe business

De grootste uitdaging vandaag blijft om jezelf voortdurend opnieuw uit te vinden. Als bedrijf zoek je wellicht naar de next step? Welke rol speelt innovatie in die disruptie? Hoe bereid je jezelf voor? Of sterker nog: hoe blijf je de concurrentie een stap voor? Welke rol speelt innovatie als we het hebben over jobs? Welke jobs blijven bestaan? Welke nieuwe jobs mogen we verwachten?


Leiderschap anno 2017

Uit ons eigen onderzoek leerden we dat meer dan 70% van de Belgische professionals vindt dat ze geen (goede) leider hebben. Sterke cijfers. Maar wat kunnen we eruit leren? Hoe kunnen leiders zich aanpassen aan de vragen en noden van hun team? Welke verwachtingen hebben de teams anno 2017? Moet een leider enkel ‘ja-knikken’? Op WebTomorrow krijgen we de twee kanten van het verhaal.


Veranderende samenleving door technologische innovatie

Door innovatie en vooruitgang komen alsmaar meer nieuwe denkbeelden aan bod. Maar ook oude ideeën krijgen nieuwe wind. Zo leerden de afgelopen maanden ons dat vragen over robotica indirect een rol spelen bij hoe we denken over werk. Maar hoe zit dat precies? Welke rol spelen sociale media bij het digitale wantrouwen? Kan een basisinkomen voor iedereen?

Het programma van WebTomorrow biedt dus antwoorden op heel belangrijke topics. Meer dan 30 internationaal vermaarde sprekers delen hun inzichten en jarenlange kennis met 1500 professionals gedurende twee dagen. Profiteer nu nog van de Early Bird actie en koop jouw ticket met €50 korting.

Creative Content Marketer

 

Koop nu jouw WebTomorrow Ticket & krijg er één van de volgende 60 boeken bij

Vorige week verkochten we meer dan 100 WebTomorrow tickets. Waarvoor dank. Nu we de periode van het standaard ticket en dus het hoogste tarief ingegaan zijn willen we iets extra doen. De prijzen stegen dan van €400 naar €450. Maar voor wie nu nog een ticket wil bemachtigen, hebben we goed nieuws: we mogen er 60 boeken bij weggeven! Ook voor iedereen die al een ticket heeft is er goed nieuws! Iedereen ontvangt namelijk een ebook van één van de marketing sprekers. Benieuwd over welke boeken het gaat? Lees dan zeker verder.

89% van de WebTomorrow tickets al verkocht

Enkele maanden geleden was het idee om 1500 conferentiebezoekers 'twee zotte dagen' te bezorgen. Een massa aan netwerkmomenten, een mix van internationale en nationale sprekers die je anders nooit ziet, heel dichtbij brengen én een ongeziene beleving. En nu is het bijna zover. Morgen om klokslag 17u00 loopt de Early Bird-periode ten einde. Vanaf dan stijgt de prijs naar het hoogste tarief. Op exact 21 dagen voor de conferentie hebben we reeds 89% van de tickets verkocht. Wil jij er nog bij zijn? Stop dan eens met treuzelen

“Online marketing zit opnieuw op een kantelpunt: van inbound terug naar push”

Onlangs zaten we samen met Bart De Waele, naar aanleiding van zijn talk op WebTomorrow. De Waele is een van dé gezichten in de Belgische digitale marketing sector. In het vorige artikel hadden we het over de opkomst van WeChat en de toekomst van Facebook en Snapchat. In dit tweede deel geeft Bart zijn visie over performance marketing, praktische tips om met digitale transformatie om te gaan en de nieuwe pushstrategie.

Laatste 3 dagen Early Bird korting op jouw WebTomorrow ticket

Nu we in de laatste rechte lijn zitten naar WebTomorrow stijgt de spanning zienderogen op het Bloovi kantoor. We stevenen af op een record aantal aanwezigen voor onze grootste conferentie ooit. De enthousiaste feedback op het programma, de beleving die volop uitgewerkt wordt en de laatste dagen Early Bird korting zijn aangebroken, zorgen voor een energieboost van jewelste!

E-commerce in België: van theorie naar praktijk

Als het gaat over e-commerce in België, gaat dat vaak samen met woorden als ‘achterophinken’, ‘inhaalbeweging’ en ‘voorbeeld Nederland’. Digitaal agentschap Wijs wil de vinger op de zere plek leggen en - vooral - een oplossing bieden. Daarvoor heeft het agentschap jouw hulp nodig: vul de enquête in en geef Wijs inzichten in jouw uitdagingen op e-commercevlak.

Ticketverkoop WebTomorrow zit in een stroomversnelling

Over exact een maand is WebTomorrow reeds achter de rug. Volgens de positieve feedback die we ontvangen op het programma zullen we terugkijken op sterke talks & inspirerende inzichten. Reden hiervoor? We verzamelden 35 sprekers die stuk voor stuk een sterk verhaal hebben. Op 29 dagen voor de conferentie kunnen we bevestigen dat de ticketverkoop in een stroomversnelling zit.

Kaap van 1000 verkochte WebTomorrow tickets overschreden!

Op minder dan een maand van de conferentie hebben we vanuit het Bloovi events team een leuke mededeling! We hebben de kaap van 1000 aanwezigen op WebTomorrow 2017 overschreden. Bedankt daarvoor! We dachten dat de vorige editie al straf was maar deze wordt dus duidelijk nog indrukwekkender. Daarom een blik achter de schermen, want wat doet zo’n eventteam nu op minder dan een maand voor de conferentie? Een in België ongeziene experience smeden en het einde van de Early Bird voorbereiden want volgende week is het opnieuw zover, dan stijgen de prijzen! Ondertussen zijn we dan ook toegekomen aan de laatste 96 Early Bird tickets, vanaf nu gaat het snel gaan!

Deze tien internationale toppers komen naar WebTomorrow!

Op 8 en 9 juni verwachten we meer dan 1000 bezoekers die inspiratie en nieuwe inzichten komen verzamelen. Die inzichten krijgen ze onder andere van tien internationaal gerenommeerde sprekers. Benieuwd? Lees het allemaal in dit artikel! Meer inzicht krijgen in hoe jij zelf jouw professionele carrière meteen de toekomst in lanceert?  Kom dan zeker naar WebTomorrow. Bovendien geniet je nog van de laatste tickets met het Early Bird tarief.

Dit is waar bezoekers, sprekers en partners naar uitkijken op WebTomorrow 2017

Met nog maar 4 weken tot WebTomorrow is het aftellen naar 8 en 9 juni nu echt begonnen. We zijn razend benieuwd naar deze 6de editie. En we zijn niet alleen. Ook heel wat partners, sprekers en andere bezoekers kijken ernaar uit om met jou waardevolle gesprekken te starten en informatie uit te wisselen. Nog niet overtuigd? Of sta je te popelen vol ongeduld? We hebben enkele reacties voor je samen gesprokkeld. Hebben ze je overtuigd? Er zijn tijdelijk nog een aantal Early Bird Tickets beschikbaar voor wie zich nu inschrijft!