The Leading Event on digital impact in Belgium
6th Edition - June 8 & 9 2017 - Flanders Expo Ghent

89% van de WebTomorrow tickets al verkocht

Enkele maanden geleden was het idee om 1500 conferentiebezoekers 'twee zotte dagen' te bezorgen. Een massa aan netwerkmomenten, een mix van internationale en nationale sprekers die je anders nooit ziet, heel dichtbij brengen én een ongeziene beleving. En nu is het bijna zover. Morgen om klokslag 17u00 loopt de Early Bird-periode ten einde. Vanaf dan stijgt de prijs naar het hoogste tarief. Op exact 21 dagen voor de conferentie hebben we reeds 89% van de tickets verkocht. Wil jij er nog bij zijn? Stop dan eens met treuzelen 

1152 aanwezigen, zij gaan het beleven

Dat er op WebTomorrow heel wat schoon volk rondloopt, hoeven we de bezoekers van vorig jaar niet meer te vertellen. We maakten met plezier een overzicht uit welke bedrijven en uit welke sectoren mensen kennis en inzichten komen halen op de zesde editie van WebTomorrow.

  • Media: VRT Nu, De Persgroep, Sanoma, Roularta, ...
  • Telecommunicatie: Proximus, Telenet, …
  • Retail en webshops: Colruyt, Carrefour, Vente-Exclusive, Unigro, IKEA,...
  • Onderwijs: Thomas More, Artevelde, Karel de Grote Hogeschool, Antwerp Management School, Hogeschool UCLL,...
  • Consultancy: PWC, Delaware, Deloitte, ...
  • Agencies: OMC, Wijs, Mediamensen, Prophets, Typografics, Next Apps, WAX, Appreciate, The Reference, Semetis, Inventive Designers, Humix, Mediabrands, RCA group,...
  • Overheid: GIMV, Flanders Investment & Trade, Gemeente Haren, Aquafin, Engie Electrabel,...
  • Startups: Brandle, Bundl, Influo, Wepublish, Husky,...
  • Adverteerders: Center Parcs, Xerius, Willy Naessens, Miele, Beaulieu, Barco, Niko, Barry Callebaut, Betcenter, Carglass, Essent, Bpost, VDAB, Nationale Loterij, BMW, AG Insurance, KBC, …

>> Bekijk de attendees pagina op WebTomorrow.bloovi.be

Nog een andere reden nodig om overtuigd te zijn?

Heb je het programma er al eens bijgenomen? Ten eerste zijn we erg blij met alle positieve reacties op de gekozen sprekers en topics. Ten tweede het was een uitdaging om met de WebTomorrow board er in te slagen deze sprekers te strikken en hun topics haarfijn te detailleren en af te stemmen. Daarom kunnen we het jou alleen maar aanraden om samen met jouw team je geest te verruimen, open te staan voor nieuwe inzichten en die dan te vertalen in de toekomst van jouw bedrijf of werk. 

Nog tot morgenavond 17u geniet je van de Early Bird korting

Na morgenavond 17u00 stijgt de prijs naar het hoogste tarief namelijk €450. Tot dan geniet je nog van een €50 Early Bird korting! Aarzel dus niet om jouw ticket te bemachtigen. 

Krijg tot 40% van je ticket aankoop terug via KMO-portefeuille

WebTomorrow denkt ook aan jonge ondernemers, start-ups en middelgrote ondernemingen, want dankzij de subsidie van de KMO-portefeuille krijgen die tot wel 40% van het ticketbedrag terugbetaald. Hoe je die subsidie aanvraagt, vind je hier.

Praktisch

Marketer at Bloovi Events.

 

Koop nu jouw WebTomorrow Ticket & krijg er één van de volgende 60 boeken bij

Vorige week verkochten we meer dan 100 WebTomorrow tickets. Waarvoor dank. Nu we de periode van het standaard ticket en dus het hoogste tarief ingegaan zijn willen we iets extra doen. De prijzen stegen dan van €400 naar €450. Maar voor wie nu nog een ticket wil bemachtigen, hebben we goed nieuws: we mogen er 60 boeken bij weggeven! Ook voor iedereen die al een ticket heeft is er goed nieuws! Iedereen ontvangt namelijk een ebook van één van de marketing sprekers. Benieuwd over welke boeken het gaat? Lees dan zeker verder.

“Online marketing zit opnieuw op een kantelpunt: van inbound terug naar push”

Onlangs zaten we samen met Bart De Waele, naar aanleiding van zijn talk op WebTomorrow. De Waele is een van dé gezichten in de Belgische digitale marketing sector. In het vorige artikel hadden we het over de opkomst van WeChat en de toekomst van Facebook en Snapchat. In dit tweede deel geeft Bart zijn visie over performance marketing, praktische tips om met digitale transformatie om te gaan en de nieuwe pushstrategie.

Laatste 3 dagen Early Bird korting op jouw WebTomorrow ticket

Nu we in de laatste rechte lijn zitten naar WebTomorrow stijgt de spanning zienderogen op het Bloovi kantoor. We stevenen af op een record aantal aanwezigen voor onze grootste conferentie ooit. De enthousiaste feedback op het programma, de beleving die volop uitgewerkt wordt en de laatste dagen Early Bird korting zijn aangebroken, zorgen voor een energieboost van jewelste!

E-commerce in België: van theorie naar praktijk

Als het gaat over e-commerce in België, gaat dat vaak samen met woorden als ‘achterophinken’, ‘inhaalbeweging’ en ‘voorbeeld Nederland’. Digitaal agentschap Wijs wil de vinger op de zere plek leggen en - vooral - een oplossing bieden. Daarvoor heeft het agentschap jouw hulp nodig: vul de enquête in en geef Wijs inzichten in jouw uitdagingen op e-commercevlak.

Ticketverkoop WebTomorrow zit in een stroomversnelling

Over exact een maand is WebTomorrow reeds achter de rug. Volgens de positieve feedback die we ontvangen op het programma zullen we terugkijken op sterke talks & inspirerende inzichten. Reden hiervoor? We verzamelden 35 sprekers die stuk voor stuk een sterk verhaal hebben. Op 29 dagen voor de conferentie kunnen we bevestigen dat de ticketverkoop in een stroomversnelling zit.

Kaap van 1000 verkochte WebTomorrow tickets overschreden!

Op minder dan een maand van de conferentie hebben we vanuit het Bloovi events team een leuke mededeling! We hebben de kaap van 1000 aanwezigen op WebTomorrow 2017 overschreden. Bedankt daarvoor! We dachten dat de vorige editie al straf was maar deze wordt dus duidelijk nog indrukwekkender. Daarom een blik achter de schermen, want wat doet zo’n eventteam nu op minder dan een maand voor de conferentie? Een in België ongeziene experience smeden en het einde van de Early Bird voorbereiden want volgende week is het opnieuw zover, dan stijgen de prijzen! Ondertussen zijn we dan ook toegekomen aan de laatste 96 Early Bird tickets, vanaf nu gaat het snel gaan!

Deze tien internationale toppers komen naar WebTomorrow!

Op 8 en 9 juni verwachten we meer dan 1000 bezoekers die inspiratie en nieuwe inzichten komen verzamelen. Die inzichten krijgen ze onder andere van tien internationaal gerenommeerde sprekers. Benieuwd? Lees het allemaal in dit artikel! Meer inzicht krijgen in hoe jij zelf jouw professionele carrière meteen de toekomst in lanceert?  Kom dan zeker naar WebTomorrow. Bovendien geniet je nog van de laatste tickets met het Early Bird tarief.

Dit is waar bezoekers, sprekers en partners naar uitkijken op WebTomorrow 2017

Met nog maar 4 weken tot WebTomorrow is het aftellen naar 8 en 9 juni nu echt begonnen. We zijn razend benieuwd naar deze 6de editie. En we zijn niet alleen. Ook heel wat partners, sprekers en andere bezoekers kijken ernaar uit om met jou waardevolle gesprekken te starten en informatie uit te wisselen. Nog niet overtuigd? Of sta je te popelen vol ongeduld? We hebben enkele reacties voor je samen gesprokkeld. Hebben ze je overtuigd? Er zijn tijdelijk nog een aantal Early Bird Tickets beschikbaar voor wie zich nu inschrijft!

Discover the power of VR at WebTomorrow

On June 8 and 9, digital movers and shakers from all across Belgium will assemble at Ghent Expo to gather the latest insights on digital transformation. Be sure to catch yondr, Europe’s finest VR agency, to learn how the next big computing platform is going to impact your business.