The Leading Event on digital impact in Belgium
6th Edition - June 8 & 9 2017 - Flanders Expo Ghent

6 redenen waarom de digitale sector massaal naar WebTomorrow komt

Als je zou willen, kan je haast iedere dag naar events gaan. Zo gaat dat eenmaal anno 2017. Event voor start-ups, over innovatie, sales, marketing, en ga zo maar door. Allemaal zouden ze je in no time naar de toekomst katapulteren. Klinkt mooi, maar hoe kies je nu uit dat ruime aanbod? 

Als organisator van events ben ik bij Bloovi dagelijks bezig om een event zo goed mogelijk vorm te geven, samen met een straf team. Alles begint natuurlijk met een sterk programma. Een goed begin is al het halve werk, maar een event moet zoveel méér zijn. Als ik spreek met aanwezigen en partners en hen vraag waarom ze voor WebTomorrow kozen, halen ze vaak deze zes redenen aan:

 

1.  Een sterk programma

Tien maanden voor WebTomorrow komen we samen met een groep professionals. Sterke persoonlijkheden in de sector die zichzelf al bewezen hebben. Samen met hen buigen we ons over de vraag: “Welke topics houden de professionals vandaag bezig en wat komt er op hen af?” Zo weten we precies wat er leeft. Op die manier komen we tot een longlist met ideeën en topics.

Zo speelt artificial intelligence een belangrijke rol dit jaar. Hoe zou het ook anders kunnen, met al die buzz rond zelfrijdende auto's en jobstelende robots? Maar ook topics waar we als sector iets minder met bezig zijn, maar wel een enorme impact hebben op onze business, schuiven we naar voren. Omdat we jou willen wakker schudden. Zodat je nú kan inspelen op de feiten. 


 

 

2. Een belevenis en ervaring die je niet kan vergelijken in België

Er valt altijd iets te beleven op WebTomorrow, zeker met de 75 partners die ook dit jaar WebTomorrow een enorme meerwaarde geven. Je komt er in contact met de nieuwste technologieën en diensten, die jouw business kunnen verbeteren. Wil je even bekomen van al die inspirerende talks? Dan kan je terecht aan een van onze cocktailsbars of neerploffen in een van onze chill corners. Voor wie het graag wat actiever heeft, kan zich laten onderdompelen in een immersieve VR-beleving of deelnemen aan een van de vele uitdagende wedstrijden. En voor wie ons event echt helemaal ontspannen wil verlaten, hebben we dit jaar ook enkele masseurs in petto! 

Uiteraard voorzien we ook uitstekende catering. Dit jaar waan je je haast in een waar foodwalhalla! We laten namelijk meer dan 20 foodtrucks komen, die voor ieder wat wils aanbieden. Ja, een sterk programma is belangrijk, maar wij willen voor een unieke totaalbeleving gaan. Kwaliteit doortrekken in heel het event. Elk jaar worden we er beter in, en elk jaar leggen we de lat weer een tikkeltje hoger. 

 

3. Internationale sprekers die je anders niet kan zien binnen handbereik

Meer dan 30 sprekers (check het programma hier) in drie verschillende zalen brengen twee dagen lang voortdurend inspirerende verhalen en nieuwe inzichten waarvan je kan leren. Dit jaar hebben we extra diep in de buidel getast om internationale namen aan ons te binden. Je zag nog nooit zoveel buitenlands toptalent zo dicht bij huis. Je hoeft me natuurlijk niet op m'n woord te geloven... Neem gerust een kijkje op onze sprekerspagina.

Aanwezig zijn op de conferentie biedt de mogelijkheid om in contact te komen met sprekers en visionairs die je anders nooit zou spreken. Hier willen we al langer iets speciaals mee doen, en dit jaar is het eindelijk zover! We geven je de kans om onze sprekers te ontmoeten. Na hun talk worden enkele van onze sprekers begeleidt naar een aparte ruimte, waar jij de kans krijgt haast één-op-één vragen te stellen aan hen. Zie het als een gezellig groepsgesprek. Zo dicht ben je vast nog nooit bij jouw favoriete spreker gekomen. 

 

4. Netwerken, maar dan waar je écht iets aan hebt

We brengen 1500 mensen bij elkaar. Een bonte mix van ondernemers, marketeers, digital professionals, managers, designers en sales. En eerlijk? We hebben onze buik vol van het lege begrip ‘netwerken’.  Laten we eerlijk zijn: mensen bij elkaar brengen op één locatie is niet netwerken. Tijdens WebTomorrow zetten we volgende acties op, zodat jij alle netwerkkansen kan grijpen:

  • Onze netwerkapp zorgt voor een-op-eenmeeting en geeft jou een rangschikking van welke profielen het meest interessant zijn voor jou. Die kan je dan ontmoeten in onze netwerk area, een aparte ruimte waar je rustig kan praten met elkaar.
  • Een netwerk area zorgt voor netwerking dates. Een geniaal concept waar ik persoonlijk hard naar uitkijk. Per dag zal er minimaal anderhalf uur aan speeddating zijn. Zo kan je op een halfuur tijd 15 gesprekken voeren.
  • Een vip area en 75+ partners zorgen ervoor dat je in een rustige sfeer een goed gesprek kan hebben met elkaar. Ideaal om te ontdekken wat jullie voor elkaar kunnen betekenen.
  • De vele chill corners en hoekjes zorgen voor een toffe sfeer waar netwerken nooit veraf is.
     
  •  

5. Een faire prijs voor een internationale conferentie

Internationale topsprekers, een inspirerende locatie, uitstekende catering, toffe randactiviteiten,... dat alles heeft natuurlijk zijn prijs. Maar bij Bloovi ijveren we er al jaren naar om de ticketprijs zo fair mogelijk te houden. Voor een tweedaags event van dit kaliber durven sommige organisatoren al snel tot 1.000 euro vragen. Wij doen er alles aan om de prijs te drukken. 

De standaard prijs is 450 euro voor twee dagen conferentie. En we durven zelfs nog lager te gaan. Er zijn deze week nog een aantal Early Bird Tickets voor 400 euro,  50 euro korting dus. 

 

6. Het totaalconcept

Zo kom ik tot mijn laatste punt. De combinatie van dat alles zorgt voor een fantastisch totaalconcept. Alles van A tot Z is voorzien. WebTomorrow is méér dan inspirerende talks, het is een unieke totaalbeleving. Geen wonder dat we al meer dan 1000 (!) tickets verkochten, nog meer dan drie maanden voor het event. Je kan trouwens de lijst met aanwezigen al bekijken op onze attendees pagina. Wie weet zit jouw concurrent er al bij ;-) 

Dus, tot op WebTomorrow? Ik kijk er alvast naar uit om jou te ontmoeten! 

 

 

Koop nu jouw WebTomorrow Ticket & krijg er één van de volgende 60 boeken bij

Vorige week verkochten we meer dan 100 WebTomorrow tickets. Waarvoor dank. Nu we de periode van het standaard ticket en dus het hoogste tarief ingegaan zijn willen we iets extra doen. De prijzen stegen dan van €400 naar €450. Maar voor wie nu nog een ticket wil bemachtigen, hebben we goed nieuws: we mogen er 60 boeken bij weggeven! Ook voor iedereen die al een ticket heeft is er goed nieuws! Iedereen ontvangt namelijk een ebook van één van de marketing sprekers. Benieuwd over welke boeken het gaat? Lees dan zeker verder.

89% van de WebTomorrow tickets al verkocht

Enkele maanden geleden was het idee om 1500 conferentiebezoekers 'twee zotte dagen' te bezorgen. Een massa aan netwerkmomenten, een mix van internationale en nationale sprekers die je anders nooit ziet, heel dichtbij brengen én een ongeziene beleving. En nu is het bijna zover. Morgen om klokslag 17u00 loopt de Early Bird-periode ten einde. Vanaf dan stijgt de prijs naar het hoogste tarief. Op exact 21 dagen voor de conferentie hebben we reeds 89% van de tickets verkocht. Wil jij er nog bij zijn? Stop dan eens met treuzelen

“Online marketing zit opnieuw op een kantelpunt: van inbound terug naar push”

Onlangs zaten we samen met Bart De Waele, naar aanleiding van zijn talk op WebTomorrow. De Waele is een van dé gezichten in de Belgische digitale marketing sector. In het vorige artikel hadden we het over de opkomst van WeChat en de toekomst van Facebook en Snapchat. In dit tweede deel geeft Bart zijn visie over performance marketing, praktische tips om met digitale transformatie om te gaan en de nieuwe pushstrategie.

Laatste 3 dagen Early Bird korting op jouw WebTomorrow ticket

Nu we in de laatste rechte lijn zitten naar WebTomorrow stijgt de spanning zienderogen op het Bloovi kantoor. We stevenen af op een record aantal aanwezigen voor onze grootste conferentie ooit. De enthousiaste feedback op het programma, de beleving die volop uitgewerkt wordt en de laatste dagen Early Bird korting zijn aangebroken, zorgen voor een energieboost van jewelste!

E-commerce in België: van theorie naar praktijk

Als het gaat over e-commerce in België, gaat dat vaak samen met woorden als ‘achterophinken’, ‘inhaalbeweging’ en ‘voorbeeld Nederland’. Digitaal agentschap Wijs wil de vinger op de zere plek leggen en - vooral - een oplossing bieden. Daarvoor heeft het agentschap jouw hulp nodig: vul de enquête in en geef Wijs inzichten in jouw uitdagingen op e-commercevlak.

Ticketverkoop WebTomorrow zit in een stroomversnelling

Over exact een maand is WebTomorrow reeds achter de rug. Volgens de positieve feedback die we ontvangen op het programma zullen we terugkijken op sterke talks & inspirerende inzichten. Reden hiervoor? We verzamelden 35 sprekers die stuk voor stuk een sterk verhaal hebben. Op 29 dagen voor de conferentie kunnen we bevestigen dat de ticketverkoop in een stroomversnelling zit.

Kaap van 1000 verkochte WebTomorrow tickets overschreden!

Op minder dan een maand van de conferentie hebben we vanuit het Bloovi events team een leuke mededeling! We hebben de kaap van 1000 aanwezigen op WebTomorrow 2017 overschreden. Bedankt daarvoor! We dachten dat de vorige editie al straf was maar deze wordt dus duidelijk nog indrukwekkender. Daarom een blik achter de schermen, want wat doet zo’n eventteam nu op minder dan een maand voor de conferentie? Een in België ongeziene experience smeden en het einde van de Early Bird voorbereiden want volgende week is het opnieuw zover, dan stijgen de prijzen! Ondertussen zijn we dan ook toegekomen aan de laatste 96 Early Bird tickets, vanaf nu gaat het snel gaan!

Deze tien internationale toppers komen naar WebTomorrow!

Op 8 en 9 juni verwachten we meer dan 1000 bezoekers die inspiratie en nieuwe inzichten komen verzamelen. Die inzichten krijgen ze onder andere van tien internationaal gerenommeerde sprekers. Benieuwd? Lees het allemaal in dit artikel! Meer inzicht krijgen in hoe jij zelf jouw professionele carrière meteen de toekomst in lanceert?  Kom dan zeker naar WebTomorrow. Bovendien geniet je nog van de laatste tickets met het Early Bird tarief.

Dit is waar bezoekers, sprekers en partners naar uitkijken op WebTomorrow 2017

Met nog maar 4 weken tot WebTomorrow is het aftellen naar 8 en 9 juni nu echt begonnen. We zijn razend benieuwd naar deze 6de editie. En we zijn niet alleen. Ook heel wat partners, sprekers en andere bezoekers kijken ernaar uit om met jou waardevolle gesprekken te starten en informatie uit te wisselen. Nog niet overtuigd? Of sta je te popelen vol ongeduld? We hebben enkele reacties voor je samen gesprokkeld. Hebben ze je overtuigd? Er zijn tijdelijk nog een aantal Early Bird Tickets beschikbaar voor wie zich nu inschrijft!