The Leading Event on digital impact in Belgium
6th Edition - June 8 & 9 2017 - Flanders Expo Ghent

“When it comes to website management, trusting your gut is the last thing you should do.”

Op vrijdag 17 maart is het Saint Patrick’s Day, dé nationale feestdag in Ierland, Noord-Ierland, Montserrat en de Canadese provincies Newfoundland en Labrador. Ter gelegenheid van deze feestdag, nemen we even de tijd om een spreker in de kijker te zetten. Gerry McGovern, auteur en oprichter en CEO van Customer Carewords, is werelds nummer één wanneer we hebben over kennis met betrekking tot customer-focus websites, of hoe bedrijven hun websites klantvriendelijker kunnen maken.


"Gerry McGovern: Keywords bring you to a website, carewords bring your through a website"


In z’n talk ‘Fake news, distrust and anti-marketing’ op WebTomorrow heeft hij het over hoe je als marketeer kunt bouwen aan een strategie die de credibiliteit van jouw website en communicatie opnieuw rechttrekt, het nieuwe anti-marketing. Maar wie is Gerry McGovern? We nemen in dit artikel even de tijd om een aantal key points te belichten.

Gerry helpt bedrijven een strategie op poten te zetten voor een betere klantervaring op de website. Zijn klanten zijn onder meer Microsoft, Dropbox, Cisco, NetApp, VMware, and IBM. Hij trad ook al eerder op als consultant voor de overheden in Verenigde Staten, Verenigd Koninkrijk, Europese Unie, Nederland, Canada, Noorwegen en Ierland.

Hij ontwierp een onderzoeks- en management model, genaamd Top Tasks Management. In dit model draait het om het identificeren en optimaliseren van de belangrijkste conversiedoelen van een website, om op die manier de klantervaring te verbeteren.


De afgelopen jaren schreef hij alreeds 6 boeken over digitale klantervaring. Zijn laatste boek ‘Transform: A Rebel’s Guide for Digital Transformation’, toont aan dat digitale transformatie meer is dan verandering in cultuur of technologische verandering.


CEO Customer Carewords

Gerry richtte Customer Carewords op als B2B service waarbij de focus ligt op het onderzoeken welke taken je als bedrijfsleider wilt dat klanten op je website uitvoeren en hoe goed die taken scoren. Met andere woorden, zorgt de website voor het behalen van de (juiste) conversiedoelen?

In zijn boek Killer Web Content heeft hij het voor het eerst over carewords die hij omschrijft als verbeterde variant van de keywords uit de SEO-wereld. Pas als je de carewords van je klanten weet te achterhalen, weet je ‘what makes them click’. Vraag aan bezoekers dus niet wat ze willen op je site. Zulke directe vragen leveren veelal enkel rationele antwoorden op. Volgens Gerry is  het belangrijker om hen te observeren, en gebruik je als marketeer en webredacteur beter je onderbuik.

 

Talk op WebTomorrow

Op WebTomorrow praat hij over de tsunami van cynisme en wantrouwen die heerst op het internet en hoe merken daarmee kunnen omgaan. Meer zelfs: hij onthult welke elementen bedrijven absoluut in het hart moeten dragen om de toekomst van marketing (en hun bedrijf) te verzekeren.

Hij heeft het over anti-marketing en hoe die nieuwe aanpak de weg vrijmaakt naar communicatie zonder fake news en wantrouwen. Hij pleit tevens voor een nieuwe “what you see, is what you get” mindset, waarbij een trial of freemium model centraal staat.

Wie meer wil te weten komen over deze items, komt net zoals alle 1500 andere bezoekers best naar WebTomorrow. Bekijk hier nog even het volledige programma. Geniet nu nog van de Super Early Bird korting (€ 100 korting), en koop één van de laatste 150 tickets hier.

Creative Content Marketer

 

Koop nu jouw WebTomorrow Ticket & krijg er één van de volgende 60 boeken bij

Vorige week verkochten we meer dan 100 WebTomorrow tickets. Waarvoor dank. Nu we de periode van het standaard ticket en dus het hoogste tarief ingegaan zijn willen we iets extra doen. De prijzen stegen dan van €400 naar €450. Maar voor wie nu nog een ticket wil bemachtigen, hebben we goed nieuws: we mogen er 60 boeken bij weggeven! Ook voor iedereen die al een ticket heeft is er goed nieuws! Iedereen ontvangt namelijk een ebook van één van de marketing sprekers. Benieuwd over welke boeken het gaat? Lees dan zeker verder.

89% van de WebTomorrow tickets al verkocht

Enkele maanden geleden was het idee om 1500 conferentiebezoekers 'twee zotte dagen' te bezorgen. Een massa aan netwerkmomenten, een mix van internationale en nationale sprekers die je anders nooit ziet, heel dichtbij brengen én een ongeziene beleving. En nu is het bijna zover. Morgen om klokslag 17u00 loopt de Early Bird-periode ten einde. Vanaf dan stijgt de prijs naar het hoogste tarief. Op exact 21 dagen voor de conferentie hebben we reeds 89% van de tickets verkocht. Wil jij er nog bij zijn? Stop dan eens met treuzelen

“Online marketing zit opnieuw op een kantelpunt: van inbound terug naar push”

Onlangs zaten we samen met Bart De Waele, naar aanleiding van zijn talk op WebTomorrow. De Waele is een van dé gezichten in de Belgische digitale marketing sector. In het vorige artikel hadden we het over de opkomst van WeChat en de toekomst van Facebook en Snapchat. In dit tweede deel geeft Bart zijn visie over performance marketing, praktische tips om met digitale transformatie om te gaan en de nieuwe pushstrategie.

Laatste 3 dagen Early Bird korting op jouw WebTomorrow ticket

Nu we in de laatste rechte lijn zitten naar WebTomorrow stijgt de spanning zienderogen op het Bloovi kantoor. We stevenen af op een record aantal aanwezigen voor onze grootste conferentie ooit. De enthousiaste feedback op het programma, de beleving die volop uitgewerkt wordt en de laatste dagen Early Bird korting zijn aangebroken, zorgen voor een energieboost van jewelste!

E-commerce in België: van theorie naar praktijk

Als het gaat over e-commerce in België, gaat dat vaak samen met woorden als ‘achterophinken’, ‘inhaalbeweging’ en ‘voorbeeld Nederland’. Digitaal agentschap Wijs wil de vinger op de zere plek leggen en - vooral - een oplossing bieden. Daarvoor heeft het agentschap jouw hulp nodig: vul de enquête in en geef Wijs inzichten in jouw uitdagingen op e-commercevlak.

Ticketverkoop WebTomorrow zit in een stroomversnelling

Over exact een maand is WebTomorrow reeds achter de rug. Volgens de positieve feedback die we ontvangen op het programma zullen we terugkijken op sterke talks & inspirerende inzichten. Reden hiervoor? We verzamelden 35 sprekers die stuk voor stuk een sterk verhaal hebben. Op 29 dagen voor de conferentie kunnen we bevestigen dat de ticketverkoop in een stroomversnelling zit.

Kaap van 1000 verkochte WebTomorrow tickets overschreden!

Op minder dan een maand van de conferentie hebben we vanuit het Bloovi events team een leuke mededeling! We hebben de kaap van 1000 aanwezigen op WebTomorrow 2017 overschreden. Bedankt daarvoor! We dachten dat de vorige editie al straf was maar deze wordt dus duidelijk nog indrukwekkender. Daarom een blik achter de schermen, want wat doet zo’n eventteam nu op minder dan een maand voor de conferentie? Een in België ongeziene experience smeden en het einde van de Early Bird voorbereiden want volgende week is het opnieuw zover, dan stijgen de prijzen! Ondertussen zijn we dan ook toegekomen aan de laatste 96 Early Bird tickets, vanaf nu gaat het snel gaan!

Deze tien internationale toppers komen naar WebTomorrow!

Op 8 en 9 juni verwachten we meer dan 1000 bezoekers die inspiratie en nieuwe inzichten komen verzamelen. Die inzichten krijgen ze onder andere van tien internationaal gerenommeerde sprekers. Benieuwd? Lees het allemaal in dit artikel! Meer inzicht krijgen in hoe jij zelf jouw professionele carrière meteen de toekomst in lanceert?  Kom dan zeker naar WebTomorrow. Bovendien geniet je nog van de laatste tickets met het Early Bird tarief.

Dit is waar bezoekers, sprekers en partners naar uitkijken op WebTomorrow 2017

Met nog maar 4 weken tot WebTomorrow is het aftellen naar 8 en 9 juni nu echt begonnen. We zijn razend benieuwd naar deze 6de editie. En we zijn niet alleen. Ook heel wat partners, sprekers en andere bezoekers kijken ernaar uit om met jou waardevolle gesprekken te starten en informatie uit te wisselen. Nog niet overtuigd? Of sta je te popelen vol ongeduld? We hebben enkele reacties voor je samen gesprokkeld. Hebben ze je overtuigd? Er zijn tijdelijk nog een aantal Early Bird Tickets beschikbaar voor wie zich nu inschrijft!